Στο πλαίσιο του 1ου Μαθητικού Συνεδρίου “Ερευνητικές Διαδρομές στον Πολιτισμό και στις Επιστήμες”, οι μαθητές του Γυμνασίου Κερατέας παρουσίασαν μια εντυπωσιακή θεατρική παράσταση με τίτλο “Η Επιστροφή”. Το έργο αυτό ανέδειξε τη δημιουργικότητα και το ταλέντο των μαθητών, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στο κοινό.
Η θεατρική παράσταση εστιάστηκε στο θέμα της επιστροφής των μαρμάρων του Παρθενώνα, αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητα της πολιτιστικής κληρονομιάς και της προστασίας του πολιτιστικού περιβάλλοντος. Με εντυπωσιακή σκηνογραφία και καλλιτεχνική σκηνοθεσία, οι μαθητές παρουσίασαν μια συναρπαστική ερμηνεία που συνδύαζε χορό, κίνηση και νοηματική έκφραση.
Η παράσταση προσέλκυσε το ενδιαφέρον και την ενθουσίαση του κοινού, ενώ η παρουσία νοηματικής για πλήρη προσβασιμότητα αποτέλεσε μια σημαντική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμμετοχής όλων των ατόμων.
Μέσα από αυτήν την εκδήλωση, οι μαθητές απέδειξαν τη δυνατότητά τους να αναδείξουν σημαντικά κοινωνικά και πολιτιστικά θέματα με δημιουργικό και εντυπωσιακό τρόπο. Η επιτυχημένη παρουσίαση της παράστασης “Η Επιστροφή” αποτελεί ένα παράδειγμα προς μίμηση και ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της πολιτιστικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης των νέων.
Φωτογραφικό υλικό από τον Υπουργό Παιδείας κ. Κυριάκο Πιερρακάκη που μας τίμησε στα social media:
Μαθητές: Αγακεχαγιάς Χρήστος, Άγκολλι Γκαμπριέλ, Ανδρέϊκος Κωνσταντίνος, Αγγελέλης Στέλιος, Αθανασίου Δημήτρης, Αλεμλλαρι Άντι, Γεωργιάδης Χρήστος, Γεωργίου Μαρία, Γιουπψάνης Δημήτρης,Καραγκέλη Χριστίνα, Κούβελα Κωνσταντίνα, Κούβελα Δήμητρα, Κρητικού Μαρία, Λεβαντή Εβελίνα, Λιάπη Κωνσταντίνα, Λυμπεροπούλου Έλενα, Μεγαγιάννη Μελιάννα, Μπαρμπαλιάς Στέφανος, Παπαγιάννη Μαρία, Παπαντωνίου Έλενα, Πετρολιάγκη Ελένη, Πρίφτη Μαρία, Ραψανιώτης Κωνσταντίνος, Ρουμπάνης Χρήστος, Ρωμαίου Φαίη,Σύρακα Φωτεινή, Σκλέπα Ευαγγελία, Σταυροπούλου Χριστίνα, Σταύρου Χριστιάννα, Σώκου Τζόρτζια, Σωφρόνη Άννα, Τζανουκάκη Σοφία Ιωάννα, Τίκκου Κατερίνα, Τσόρα Εύα, Φραγκομίχαλου Κωνσταντίνα, Χατζηπαντελή Ηρώ.
Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί: Καψούρης Γ., Δαμούλος Π., Δημητρίου Κ., Χαβιάρα Μ., Χλιβερού Γ., Γαρούφος Α.