Γυμνάσιο & Λύκειο Κερατέας – Συμμετοχή στο πρόγραμμα «Αποτυπώματα»

Σας ενημερώνουμε ότι μαθήτριες και μαθητές τηςΓ΄ τάξης  του Γυμνασίου Κερατέας και της Γ΄ τάξης του Λυκείου Κερατέας συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Αποτυπώματα», που έλαβε χώρα την Τετάρτη  22 Νοεμβρίου στο Μουσείο Βορρέ στην Παιανία με πρωτοβουλία του ΣΚΕΠ, του Συνδέσμου Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Εφήβους. Οι δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν ήταν: Ήταν για τις…

Σας ενημερώνουμε ότι μαθήτριες και μαθητές τηςΓ΄ τάξης  του Γυμνασίου Κερατέας και της Γ΄ τάξης του Λυκείου Κερατέας συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Αποτυπώματα», που έλαβε χώρα την Τετάρτη  22 Νοεμβρίου στο Μουσείο Βορρέ στην Παιανία με πρωτοβουλία του ΣΚΕΠ, του Συνδέσμου Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Εφήβους.

Οι δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν ήταν:

  1. Ο Κωνσταντίνος, κωφός λόγω ατυχήματος, δίδαξε στα παιδιά τη γλώσσα των κωφών.
  2. Στο Λαβύρινθο των αισθήσεων οι μαθήτριες και οι μαθητές στερηθήκαν, για λίγο, μία από τις αισθήσεις τους μπαίνοντας στη θέση των Αμεα και αποκτώντας τη σχετική ενσυναίσθηση.
  3. Συνατηθήκαν συμμαθητές μας από τα Εκπαιδευτήρια Καντά και από το Γυμνάσιο Δροσιάς .
  4. Συνδημιουργήσαν με παιδιά και ενήλικες με σύνδρομο DOWN από το Σωματείο Ειδικής Αγωγής Ατόμων με αναπηρία «Παναγία Ευαγγελίστρια»,  τη «Χλόη – Κέντρο διημέρευσης και ημερήσιας φροντίδας ατόμων με αναπηρία»,  το Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής «Μαργαρίτα» και την  «Εστία – Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας Ατόμων με Νοητική Υστέρηση» . κατασκευάζοντας όλοι μαζί  μπλουζάκια, κάρτες και πήλινα αντικείμενα.
  5. Έπαίξαν μπότσα.
  6. Παρακολουθήσαμε τη Δήμητρα να τους μιλά με το μοναδικό της τρόπο για τα θέματα των Αμεα, όντας και η ίδια άτομο με Αναπηρία.

Ήταν για τις μαθήτριες και τους μαθητές των δύο σχολείων μια αξέχαστη εμπειρία, ένα μάθημα ζωής, γι’ αυτό εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στους ανθρώπους του ΣΚΕΠ

Απότοκο αυτής της εμπειρίας αποτελεί και το βίντεο που συνδημιουργήθηκε με τη συμμετοχή μαθητριών και μαθητών και από τα δύο σχολεία μετά από πρωτοβουλία εκπαιδευτικών αμφοτέρων των σχολείων και συγκεκριμένα των κ. κ. Απόστολου Γαρούφου, ΠΕ02.50, ο οποίος υπηρετεί στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο Κερατέας, Παρασκευής Σιδερά, ΠΕ02, η οποία υπηρετεί στο Λύκειο Κερατέας και Γεώργιου Καψούρη, ο οποίος υπηρετεί στο Λύκειο Κερατέας. Και οι τρεις εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας προς τις μαθήτριες και τους μαθητές μας και την περηφάνεια μας για την προσπάθεια και το αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς. Ευχαριστούμε επίσης θερμά τους γονείς  και κηδεμόνες των παιδιών ας που επέτρεψαν τη βιντεοσκόπηση των παιδιών τους και το διαμοιρασμό του συγκεκριμένου βίντεο.

View more articles
  • Το 3ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης προωθεί την ισότητα και την ενσωμάτωση με ένα πρωτοποριακό βίντεο στη Νοηματική

    Με αφορμή την Διεθνή Ημέρα Νοηματικών Γλωσσών, οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Σταυρούπολης στη Θεσσαλονίκη δημιούργησαν ένα εξαιρετικό βίντεο στη νοηματική, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά τη δέσμευση του σχολείου στη στήριξη της πολυπολιτισμικότητας και της ενσωμάτωσης. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί παράδειγμα των αξιών που προάγει το σχολείο, δίνοντας έμφαση στην ισότητα, την κατανόηση και…

    συνέχεια…

  • Στα Βήματα της Εκπαίδευσης: Η Αναμνηστική Επίσκεψη στο Γυμνάσιο Άνθειας

    Ήταν μεγάλη η χαρά και η τιμή που έλαβα την πρόσκληση από το Γυμνάσιο Άνθειας στην Αλεξανδρούπολη, ένα σχολείο που μου άφησε βαθιές και ριζωμένες εικόνες στην εκπαιδευτική μου πορεία. Το προηγούμενο έτος είχα την τιμή να διδάξω σε αυτό το εξαιρετικό περιβάλλον, και τώρα, μέσω της εγκεκριμένης σελίδας του Υπουργείου Παιδείας, 100mentors, προσκλήθηκα να…

    συνέχεια…

  • Η Επιτυχημένη Θεατρική Παράσταση “Η Επιστροφή” Γυμνάσιο Κερατέας

    Στο πλαίσιο του 1ου Μαθητικού Συνεδρίου “Ερευνητικές Διαδρομές στον Πολιτισμό και στις Επιστήμες”, οι μαθητές του Γυμνασίου Κερατέας παρουσίασαν μια εντυπωσιακή θεατρική παράσταση με τίτλο “Η Επιστροφή”. Το έργο αυτό ανέδειξε τη δημιουργικότητα και το ταλέντο των μαθητών, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στο κοινό. Η θεατρική παράσταση εστιάστηκε στο θέμα της επιστροφής των μαρμάρων του…

    συνέχεια…